5 Ağustos 2012 Pazar

"artık olmayan bir sevda hikayesi"

gözünün önünü göremiyorken beni kalbiyle gören göz, gayb'la bir ilişkin olabilir mi acaba! mutzsuzluğundan bahsediyorsun ya sen bunu dediğinde içimdeki yangınların üçüncü dereceden olması senin için iyi olan tarafıdır. ya bilir misin ki birinci dereceden yanıklarla yıllarca izler kalacağını!

ben diyorum ki hani şöyle gidelim uzaklara, bakalım kendimize ve birbirimize ister beraber ister tekil yapalım bunu. ama bir beraber olalım. kendimize kendimizle kalalım. veyahut birbirimize birbirimizle bakalım. ama bir ikimiz olalım, yalnız. neyse hadi kaldık diyelim gerisi nedir diyeceksin değil mi! hakikaten nedir bir de senden duymak istiyorum ne olduğunu. bir kerecik olsun söyler misin.

bazen çok düşünürüm yazmak istediklerimi. sonra birden anlamsızlaşır kafamdakiler. bırakırım kendimi. sonra yaz derim gidilecek neresi varsa gitsin. sanki zaman hep tüyolar veriyor bana. bazen nereye oturtacağımı bilemesem de elbet diyorum bir süre sonra bulacağım ne tarafa oturacağını. artık o kadar iyi birisi olmadığımı olamadığımı biliyorum sadece.

dizlerimi döverek ağıtlar yakıyorum gitmene. acıyı da biliyorum acının coğrafyasını da( gitmesem de kalmasam da birebir yaşamasam da). ama sen yine de gittin ben yine kaldım öylece. ne bitmeyen bir hikaye olmanı istiyorum ne de aklımda kalacak bir şiir. aklımda kalırsan eğer hiç bitmeyecek öyküler oluşturursun kafamda. bir tarafından iyi gözükse de bir taraftan benim kabusum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder